måndag 31 mars 2014

Utvärdering av Smörkniv

Nu har jag gjort klart min smörkniv.Nu när jag är klar med min smörkniv så hade jag tänkt att utvärdera min smörkniv utifrån desgin och hur den faktiskt  fungerade.

Min smörkniv ser ut så här
Min smörkniv ska föreställa en haj.Jag är väldigt nöjd med hur min smörkniv blev design.
Jag blev väldigt nöjd med min design därför att jag tyckte att  jag ville göra någonting annorlunda och nytt som inte alls liknade en smörkniv. De tycker jag verkligen att jag fått till. Jag har alltid velat göra en  haj smörkniv .Dessutom tycker jag att hajar är sjukt coola djur.Sen tycker jag att jag har fått till en schysst "svans" på min haj.(det som ser ut som en fot på bilden)Därför är jag nöjd med min design på smörkniven.
Trotts att min smörkniv har fått en schysst och cool design så var den inte lika lätt bre med.
Jag fick bara smör på botten och på toppen av hajens "svans".Vilket gav resultatet att det inte kom så mycket smör på svansen.Vilket gjorde mig lite besviken.Sedan så fick jag luta min smörkniv när jag  skulle bre smör på min macka.Man fick nästan gräva efter smöret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar